Tilbakemelding til Drammen legevakt (3301)
Drammen kommune

Drammen legevakt gir øyeblikkelig helsehjelp til alle som bor eller oppholder seg i Drammen, Lier og Nordre Holmestrand (Sande) – når fastlegen ikke er tilgjengelig.

Dersom du mener at du ikke har fått den helsehjelpen du har krav på, har du rett til å klage.

Ved å sende inn en tilbakemelding via dette skjemaet, går den til Drammen kommune, og behandles som en del av vårt forbedringsarbeid. Det betyr at ledelsen ved legevakten gjennomgår saken for å se om det er noe vi kan lære – og eventuelt endre – for å bli bedre. Ved behov gjør vi dette i samarbeid med helsepersonell som har vært involvert.

Dersom du ønsker å klage på helsepersonells yrkesutøvelse, kan du også sende klage direkte til Statsforvalteren. Du kan også kontakte Pasient- og brukerombudet for råd og veiledning om rettighetene dine.

All informasjon du gir i skjemaet behandles konfidensielt.


Dersom du har spørsmål til utfyllingen, eller om det er annet ved skjemainnsendingen du lurer på, se Ofte stilte spørsmål om skjemaer | Drammen kommune.

Hvis du tidligere har avsluttet utfylling av dette skjemaet uten å sende det inn, kan du fortsette der du slapp ved å skrive inn referansenummeret du fikk i dette feltet:

Referansenummer:

Før du avgir personopplysninger over internett, må du samtykke i en personvernerklæring. Du finner den her.

Samtykke